آموزش رنگ شکلاتی دودی

تاریخ انتشار: 15 دی 1402

رنگ موی شکلاتی یکی از محبوب ترین رنگ موها در بین خانم ها است. این رنگ مو، ظاهری طبیعی و جذاب به موها می دهد و برای انواع مو مناسب است. رنگ موی شکلاتی، طیف گسترده ای دارد که از شکلاتی تیره تا شکلاتی روشن را شامل می شود. رنگ موی شکلاتی تیره، برای خانم هایی با پوست تیره مناسب است. رنگ موی شکلاتی روشن، برای خانم هایی با پوست روشن مناسب است.

برای رنگ کردن مو به رنگ شکلاتی، می توانید از رنگ موی آماده یا ترکیب رنگ مو استفاده کنید. اگر می خواهید رنگ موی خود را با رنگ موی آماده رنگ کنید، باید به رنگ پایه موهای خود توجه کنید. اگر موهای شما تیره است، ممکن است لازم باشد که از رنگ موی روشن تر یا اکسیدان قوی تری استفاده کنید.

اگر می خواهید رنگ موی خود را با ترکیب رنگ مو رنگ کنید، باید نسبت رنگ موها را به درستی انتخاب کنید. برای رنگ کردن مو به رنگ شکلاتی، می توانید از ترکیب رنگ موی شکلاتی با رنگ موی دودی یا زیتونی استفاده کنید. رنگ موی دودی، به موها ظاهری خنک و جذاب می دهد. رنگ موی زیتونی، به موها ظاهری گرم و طبیعی می دهد.

رنگساژ تیره

  • برای داشتن یک رنگساژ تیره زیبا دو رنگ موی بلوند بژ خاکستری دودی و ۶ شکلاتی ایگورا را ترکیب میکنیم
  • بیشتر از شکلاتی و کمتر از بژ خاکستری استفاده میکنیم
  • از اکسیدان ۶% استفاده میکنیم
  • ۵ الی ۱۰ دقیقه روی موی نمدار ماساژ میدهیم
  • ۵ دقیقه روشن تر و بلوند تر ۱۰ دقیقه تیره تر میشود
  • نتیجه یک رنگساژ زیبای شکلاتی دودی میشود
مطالب مرتبط:  اثرات کراتین مو بر ریزش مو و جلوگیری از ریزش

رنگ مو ایگورا رویال خاکستری تیره دودی بلوند ۶-۱۲ محصول شوارتسکف آلمان مقاوم و با کیفیت حاوی ذرات بسیار ریز به راحتی در ساختار مو نفوذ کرده و با آن پیوند محکمی ایجاد می کند. که به لطف ویژگی های این رنگ موی آلمانی معروف Schwarzkopf، یکی از بزرگترین شرکت های جهان با سابقه بیشتر، رنگ های خاص با ماندگاری و درخشان، ماندگاری طولانی، قدرت روشن کنندگی بالا با حداکثر پایداری و محتوای آمونیاک بسیار کم را ایجاد می کند. عصاره پروتئین گیاهی تقویت کننده که از درخت مورینگا اولیفرا در ترکیب رنگ مو به دست می آید، موها را نرم و صاف می کند، ساختار مو را بازسازی و تقویت می کند، آنها را از آلودگی های روزانه و اثرات مضر نور خورشید محافظت می کند.

رنگ مو بلوند شکلاتی تیره ایگورا رویال محصول شوارتسکف آلمان مقاوم و باکیفیت حاوی ذرات بسیار ریز به راحتی در ساختار مو نفوذ کرده و با آنها پیوند محکمی ایجاد می کند. که به لطف ویژگی های این رنگ موی آلمانی معروف Schwarzkopf، یکی از بزرگترین شرکت های جهان با سابقه بیشتر، رنگ های خاص با ماندگاری و درخشان، ماندگاری طولانی، قدرت روشن کنندگی بالا با حداکثر پایداری و محتوای آمونیاک بسیار کم را ایجاد می کند. عرضه سری جدید رنگ مو ایگورا با افزایش کیفیت قابل توجهی همراه بود و استفاده از فناوری جدید در تولید این محصول باعث شد آسیب های احتمالی در هنگام رنگ آمیزی مو به صفر نزدیک شود، قابلیت رنگ پذیری افزایش یافته و ماندگاری آن افزایش یابد. به طور ایده آل افزایش یافته است. شرکت آلمانی Schwarzkopf، پیشرو در تولید و عرضه محصولات مو، با عرضه سری جدید رنگ مو ایگورا، انقلابی در این زمینه ایجاد کرده است.

مطالب مرتبط:  ماسک مو خانگی برای موهای خشک

اکسیدان ۶%

استفاده از رنگ های مختلف مستلزم ترکیب با عامل اکسید کننده مناسب همان رنگ است. انواع مختلفی از اکسیدان هایی که برای ترکیب رنگ های مختلف استفاده می شوند درصدهای متفاوتی دارند که هر کدام باید برای رنگ خاصی و همچنین نوع خاصی از بافت و مدل مو استفاده شوند. اگر بخواهیم یک مثال عینی بزنیم باید به رنگ های روشن و رنگ های تیره اشاره کنیم، در واقع هرچه درجه اکسید کننده کمتر باشد، برای استفاده در رنگ های تیره مناسب تر و بیشتر می شود. درصد مناسب برای استفاده در رنگ های روشن به عبارت دیگر، اگر اکسیدان مورد نظر شما ۵ درصد یا بیشتر باشد، برای رنگ های روشن مناسب است زیرا پایه مو را باز می کند و رنگدانه های مو را بیرون می کشد و مو را برای پذیرش رنگ های روشن آماده می کند. جهت اطلاع از قیمت اکسیدان کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *