آموزش سامبره مو

آموزش سامبره مو

تاریخ انتشار: 09 دی 1402

سامبره یکی از تکنیک های رنگ مو است که در آن، رنگ مو از ریشه به سمت نوک موها به تدریج روشن تر می شود. این تکنیک، ظاهری طبیعی و زیبا به موها می دهد و برای انواع موها مناسب است.

مواد مورد نیاز برای سامبره مو در خانه:

  • رنگ موی مناسب برای موهای شما
  • اکسیدان مناسب برای رنگ مو
  • دستکش یکبار مصرف
  • برس رنگ مو
  • کلاه رنگ مو
  • حوله

مراحل سامبره مو

اگر بخواهیم مویی را که قبلا آمبره شده و کراتین شده است را سامبره کنیم بایستی از قسمت شکستگی ابرو دو انگشت از مو را جدا کنیم
از سمت چپ و راست این کار را انجام میدهیم .
خط مو را صاف میکنیم .
از داخل قسمت انتخابی شروع به جدا کردن لایه های یک سانتی می کنیم و از داخل آن بیبی لایت یا میکرو لایت برمیداریم به طوری که راه راه نباشد.
دوباره یک لایه یک سانتی انتخاب میکنیم و لایت ۵۰% راه راه انجام میدهیم و لایت های ریز و درشت ایجاد میکنیم.
سفیدی ها را با رنگ ریشه یا کنتراست ریشه میپوشانیم.
قسمت های لایت را جدا کرده و قسمت های باقی مانده را مواد میزنیم.
روی قسمت هایی که مواد دکلره خورده است دوباره مواد نمیزنیم.

آمبره یک مدل رنگ آمیزی مو است که در آن رنگ مو در قسمت تاج بیش از ۵ رنگ است. به زبان ساده، در این مدل رنگ مو در ریشه مو تیره است اما هر چه به نوک مو نزدیکتر شویم رنگ روشن تر می شود. برای روشن شدن بیشتر، آمبرا در واقع یک مدل مش جدید یا به عبارتی مدل سایه روشن است که به دلیل زیبایی و جذابیت فوق العاده طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. شاید نام «رنگ موی معکوس» را نیز شنیده باشید. بنابراین، برخلاف کهربای معمولی، موها به سمت بالای سر و موها در قسمت پایین سر تیره می شوند، اما کهربای معمولی همچنان از این مدل بسیار محبوب تر است.

مطالب مرتبط:  معرفی جاروبرقی سالنی

جهت اطلاع از قیمت رنگ مو کلیک کنید.

رنگ موی آمبره یکی از زیر مجموعه های بالیاژ است. به عبارت دیگر بالیاژ ابزاری فنی برای هایلایت مو است که در آن موها با استفاده از برس های روباز بدون فویل در مدت زمان کوتاهی هایلایت می شوند. البته این تکنیک زیر مجموعه های زیادی از جمله آمبره مو و سامبره دارد. بالیاژ های مو به معنای ترکیبی از آمبولی و گلوله مو است که بر خلاف آمبره از ریشه با رنگ های تیره شروع می شود و به رنگ های روشن ختم می شود. ترکیب رنگ ها به هم نزدیکتر است و تفاوتی بین آنها نیست. در واقع می توان گفت سامبره انتقال ملایم رنگ از ریشه به نوک است.

سامبره چیست؟

این روش رنگ کردن مو به این صورت است که ریشه موهای شما باید تیره تر باشد و رنگ مو به سمت ساقه می رود. سامبره برای مو روشی برای رنگ کردن مو است. بنابراین قسمت پایینی مو روشن تر می شود و موها رنگ می گیرند. برای این کار باید قسمت پایینی مو را تزیین یا رنگ کنیم و سپس به رنگ موهای مورد علاقه خود رنگ کنیم.

جهت خرید اکسیدان کلیک کنید.

نکاتی برای سامبره مو در خانه:

  • برای جلوگیری از آسیب دیدن موهای خود، از رنگ مو و اکسیدان با کیفیت استفاده کنید.
  • اگر موهای شما بسیار تیره است، ممکن است لازم باشد که از رنگ موی روشن تر یا اکسیدان قوی تری استفاده کنید.
  • اگر موهای خود را به طور منظم رنگ می کنید، ممکن است لازم باشد که از رنگ موی بدون آمونیاک استفاده کنید.
مطالب مرتبط:  معرفی ماسک مو خانگی برای موهای فر و مجعد

بیبی لایت چیست؟

اگر می خواهید به نظر برسید که از یک تابستان گرم و آفتابی در تعطیلات برگشته اید، توصیه می کنیم لایت طبیعی و ملایم تر داشته باشید. این لایت یک هایلایت بسیار ظریف است که برای چشم غیرمسلح یا کسی که با آرایشگر آشنا نیست که تارهای روشنی در موهایتان دارید تقریباً قابل انکار نیست. تکنیک بی بی شبیه به هایلایت از ریشه تا انتها و در تمام طول مو است.

شما همچنین می توانید بگویید که بی بی برجسته حرفه ای مورد علاقه شماست. این سبک شما را پیر نمیکند، بلکه بر زیبایی و ظرافت زنانه شما تاکید می کند. برای این سبک آرایشگر شما باید لایت های باریک و باریک را هدف قرار دهد. چه با مش یا پلاستیک کار کند، باید بتواند لایت را طبیعی جلوه دهد تا لایت به سلیقه بیننده نباشد و فقط به موهای شما رنگ بدهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *