رنگ مو هلویی

ترکیب رنگ مو هلویی

تاریخ انتشار: 07 دی 1402

رنگ مو هلویی یکی از رنگ های پرطرفدار در بین خانم ها است. این رنگ مو ترکیبی از رنگ های طلایی و صورتی است و جلوه ای جذاب و شیک به موها می بخشد. رنگ مو هلویی برای انواع تناژ پوستی مناسب است و می تواند به روشن تر یا تیره تر شدن موها کمک کند.

  • برای ترکیب رنگ موی هلویی به پایه دکلره ۹ و ۱۰ نیازمندیم
  • از ترکیب رنگ مو های طلایی و سه صفر و صورتی استفاده می کنیم
  • از رنگ موهای طلایی و سه صفر به یک اندازه و نصف آنها از رنگ صورتی استفاده می کنیم

از اکسیدان ۳ درصد یا نیم استفاده می کنیم. جهت اطلاع از قیمت اکسیدان کلیک کنید.

پایه ۹ دکلره

بر اساس سیستم طبقه بندی جهانی مو، رنگ موی پایه ۹ یک بلوند بسیار روشن است. کارشناسان رنگ مو و کارخانه های رنگ مو این رتبه را در نظر می گیرند. اعداد این رتبه بندی بین ۱ تا ۱۲ است. عدد ۱ به تیره ترین رنگ پایه و عدد ۱۲ به روشن ترین بلوند اشاره دارد. رنگ مو پایه ۹ در طیف رنگ قوی است، یعنی. اعداد از ۸ تا ۱۰. طیف تغییر رنگ قوی از بلوند روشن تا پلاتینی متغیر است. رنگ های بلوند، بلوند روشن، بلوند خاکستری، بلوند زیتونی، نقره ای دودی، بلوند صدفی، استخوانی و کنفی برای پایه رنگ موی نهم مناسب است.

برای رسیدن به پایه نهم رنگ مو کافی است از مواد با کیفیت و تکنیک خوب استفاده کنید. بسیاری سفید کردن را سخت و ترسناک می دانند، اما با کمک متخصصان و انتخاب مواد با کیفیت، تجربه خوشایندی خواهد بود. برای اینکه موها را به رنگ موی پایه ۹ برسانیم، پودر سفید کننده را با یک سزکوئی اکسید کننده مخلوط می کنیم. درصد اکسید کننده به مقاومت مو بستگی دارد.

اگر مو نرم و نازک است، از اکسید کننده ۲٪ و اگر سخت – ۳٪ استفاده کنید. پس از ترکیب پودر با اکسیدان، آن را به موها می زنیم. ابتدا موها را به سطح ۷ می رسانیم، یعنی نارنجی روشن بعد از چهل و پنج دقیقه موهای خود را بشویید و با ماسک مو و روغن آرگان تقویت کنید. این کار را تا پایه رنگ مو ۹ تکرار کنید. سپس موها را با شامپوی ضد زردی به مدت ۵-۱۰ دقیقه ماساژ دهید و با آب بشویید. حالا موها برای رنگ استخوانی، دودی، کنفی و … آماده است، وقتی رنگ مو ۹ را از محدوده پایه انتخاب می کنیم باید رنگ پوست صورتمان را در نظر بگیریم.

مطالب مرتبط:  معرفی ماسک مو خانگی برای موهای رنگ شده

اگر رنگ پوست مورد علاقه مان است و می خواهیم جذاب تر باشد، رنگ موی بلوند گرم یا سرد را با توجه به رنگ پوستمان انتخاب می کنیم. اما زمانی که احساس می کنیم پوست صورتمان رنگ پریده یا قرمزی بیش از حد دارد، لازم است رنگ مویی را برعکس رنگ پوستمان انتخاب کنیم. برای نرم کردن ته رنگ های گرم و متعادل کردن قرمزی روی صورت های کم رنگ، رنگ موی بلوند نقره ای، بلوند شامپاینی، بلوند خاکستری و بلوند شنی می تواند بسیار مناسب باشد. جهت خرید پودر دکلره کلیک کنید.

رنگ مو بلوند توت فرنگی، بلوند طلایی، بلوند کاراملی یا بلوند عسلی برای روشن کردن رنگ پوست زیتونی تیره به خوبی کار می کند. رنگ مو پایه ۹ انتخاب را برای ما آسان می کند. ترکیب رنگ موی نقره ای با چشم های روشن بسیار زیباست. بلوند شامپاینی رنگ مورد علاقه دخترانی است که چشمان و چهره ای درخشان دارند. بلوند خاکستری با پوست و چشمان روشن بسیار جذاب است. بلوند شنی در محیطی مانند دریا جذاب است. برای دخترانی با چشمان تیره و چهره نه چندان روشن، بلوند عسلی بسیار مناسب است و برای صاحبان چشمان قهوه ای، بلوند طلایی. افراد با رنگ پوست متوسط ​​معمولا به دنبال رنگ موی بلوند طبیعی هستند. همچنین اگر رگ های آبی روی مچ دست داریم، بهتر است رنگ مو را از دسته اول انتخاب کنیم و اگر رگ های مچ دستمان سبز است، از دسته دوم انتخاب کنیم.

چگونه مضرات کلر را کاهش دهیم؟

پودر دکلره حاوی ترکیباتی است که رنگدانه مو را از بین می برد. انواع مختلفی از پودر کلر موجود است. پودر شفاف سفید رایج ترین نوع است. پودر بنفش از زرد شدن موها جلوگیری می کند. پودر یخ دکلره خاصیت خنک کنندگی دارد و اصلا گرما تولید نمی کند. در نتیجه آسیب کمتری به موها وارد می شود. همچنین به دلیل بوی نعناع، ​​کار با آن برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند راحت تر است. از دکوکرم هم میتونیم استفاده کنیم. دکوکرم یک ماده دکلره کننده است که به شکل کرم استفاده می شود. دکوکرم قدرت و نرمی کمتری نسبت به پودر دکلره دارد. گاهی روغن های مغذی و نرم کننده ها نیز به آن اضافه می شود. دکوکرم همراه با فعال کننده به صورت تیوپی در بازار موجود است. کل لوله را با اکسید کننده ۹% یا ۱۲% مخلوط می کنیم و در دو مرحله موها را رنگ می کنیم.

مطالب مرتبط:  ماسک مو خانگی برای موهای صاف

در مرحله اول رنگ مو تا سطح ۷ روشن می شود و در مرحله بعد به پلاتین ۱۰ می رسد. مدت زمانی که طول می کشد تا یک ماده روشن کننده به موهای شما بزنید بستگی به نوع و رنگ موهای شما دارد. اگر مو نازک و روشن باشد سریعتر روشن می شود. برای محافظت بیشتر از مو باید از مواد اعلامی با کیفیت استفاده کنیم. علاوه بر این، می توانیم مواد مخصوص مراقبت از مو را به پودر سفید کننده اضافه کنیم. در این صورت مضرات پودر کلر به حداقل می رسد. یکی از موادی که می توانیم استفاده کنیم ماسک مو اولاپلکس است. ۱۵ میلی گرم اولاپلکس درجه ۱ را به رنگ دلخواه اضافه کنید. علاوه بر این پس از بلیچینگ می توانیم از ماسک موی کلاس ۲ اولاپلکس نیز استفاده کنیم، برای ۱۰۰ گرم پودر سفید کننده نیز می توان از ۲۰ گرم خاویار در مواد سفید کننده استفاده کرد. آنتی دژم که محصولی آلمانی و حاوی روغن های معدنی است می تواند برای سلامت مو بسیار مفید باشد. به ازای هر دو فنجان پودر کلر، ۱۵ قطره از این دارو بریزید.

رنگ موی طلایی

امروزه رنگ موها بسیار متنوع است و رنگ مو انواع مختلفی دارد. هرکسی می تواند از رنگ های مختلف موهای زیبا برای رنگ کردن موهای خود با توجه به رنگ پوست خود استفاده کند. معمولا خانم هایی که خواهان تغییر چشمگیر در چهره خود هستند از رنگ موهای روشن استفاده می کنند. یکی از این رنگ های روشن که امروزه طرفداران زیادی دارد رنگ موی طلایی است. این رنگ مو طیف رنگی زیادی دارد و یکی از مزایای آن این است که می تواند زمینه رنگی مناسبی برای ایجاد هایلایت و مش با رنگ های مختلف فراهم کند. رنگ طلایی در واقع یکی از سایه های زرد است که از ترکیب دو رنگ زرد و کرم به دست می آید. در رنگ مو، این رنگ یکی از رنگ های موی خاص به حساب می آید که می تواند چهره فرد را به شدت تغییر دهد و تا حدودی شبیه رنگ موی عسلی است. این رنگ در صورت استفاده صحیح، گرمای ملایمی می بخشد اما به مو و صورت می درخشد و انسان را زیبا می کند.

مطالب مرتبط:  آموزش سامبره مو

رنگ موی سه صفر

رنگ موی سه صفر یا رنگ موی روشن کننده، به عنوان جایگزینی برای دکلره طراحی شده است تا افرادی که تمایل به موهای بلوند و شاداب دارند، اما آسیب کمتری به موها وارد کنند، قابل استفاده باشد. اگرچه رنگ سه صفر به گونه ای طراحی شده است که در شرایط مناسب می تواند جایگزین دکلره شود .در واقع این رنگ جزو تنوع هاست اما به دلیل استفاده از فرمولاسیون های خاص کمی با سایر رنگ های مو تفاوت دارد.

رنگ موی صورتی

رنگ مو صورتی یک رنگ موی مد روز با جذابیت بالایی است. به طوری که جذابیت و تمایز شما بسیار به چشم می آید. بسته به سلیقه شما، ترکیب صورتی می تواند از تن های بسیار روشن باشد، یعنی بنفش و نیلی و در نهایت موی یاسی. حتی شما می توانید از این رنگ در موهای خود به عنوان هایلایت یا امبر و سامبر استفاده کنید. رنگ مو صورتی یکی از رنگ های خاص و متفاوت برای دختر خانم ها و خانم های جوان است و اگر تمایل به استفاده از آن در رنگ موهای خود دارید بهتر است از این رنگ زیبا استفاده کنید. امروزه بیشتر خانم ها و دختران جوان برای رنگ کردن موهای خود از رنگ موی فانتزی مانند رنگ موی رزگلد، رنگ موی قرمز، رنگ موی بنفش و صورتی استفاده می کنند که هر کدام از این رنگ ها زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند.

اکسیدان ۳%

این اکسید کننده با نام های اکسید کننده شماره ۱۰ یا اکسید کننده نیم ۰.۵ نیز شناخته می شود. اکسیدان ۳ درصد ضعیف ترین عامل اکسید کننده در نظر گرفته می شود. به طور گسترده ای در رنگ ها، رنگ های روشن، مش و انواع منبع نور استفاده می شود. اکسیدان نیم در رنگ های تیره مانند مشکی و قهوه ای تیره رنگ مو را پایدارتر و تیره تر می کند. در عین حال از این اکسید کننده روی پایه های فوق سبک سفید شده استفاده کنید. زیرا رنگ بهتر و عمیق تر به ساختار ملانین مو نفوذ می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *