ترکیب رنگ شیر نسکافه ای

فرمول ترکیب رنگ شیر نسکافه ای

تاریخ انتشار: 15 دی 1402

رنگ مو شیر نسکافه ای یکی از رنگ موهای پرطرفدار در بین خانم ها است. این رنگ مو ترکیبی از رنگ های قهوه ای روشن و نسکافه ای است و جلوه ای طبیعی و شیک به موها می بخشد. رنگ مو شیر نسکافه ای برای انواع تناژ پوستی مناسب است و می تواند به روشن تر یا تیره تر شدن موها کمک کند.

  • برای این ترکیب رنگ مو به پایه دکلره ۸ نیازمندیم.
  • از رنگ مو های نسکافه ای و سه صفر و صدفی استفاده میکنیم.
  • نصف رنگ نسکافه ای از رنگ سه صفر و نصف رنگ سه صفر از رنگ صدفی استفاده میکنیم.

بی دقتی و شلختگی در انتخاب پایه مناسب، کل فرآیند رنگ آمیزی و مش بندی را زیر سوال می برد. قبل از انجام هر کاری، یک آرایشگر تازه کار باید سعی کند انواع اصلی رنگ مو را درک کند. هر فردی به طور طبیعی از درجه ای از روشنی در موهای خود بهره می برد. این به معنای وجود رنگ خاصی مانند زیتونی، شرابی، دودی و… نیست بلکه به معنای درخشندگی این رنگ بر روی مو است که این روشنایی به عنوان پایه رنگ شناخته می شود. به طور کلاسیک در آموزش پایه های رنگ ، پایه های رنگی از ۱ تا ۹ نامگذاری می شوند که از این اعداد در عملیات رنگ و اعلان استفاده می شود. اما امروزه به ندرت در گفتگوی برخی آرایشگران پایه ۱۰ نیز شنیده می شود.

برای اطلاع از قیمت و خرید رنگ مو کلیک کنید.

پایه دکلره ۸

این پایه رنگ به زرد نارنجی معروف است. در اصل می توان گفت که رنگ اصلی پایه ۸ یک رنگ طلایی با ته رنگ زرد غلیظ است. البته تا حد زیادی زردی مو توسط شامپوی ضد زردی برطرف می شود. این باعث می شود موها راحت تر به پایه برسند. برای رساندن موها به پایه نهم باید از سری دیرهنگام با اکسید کننده ضعیف تر یعنی اکسید کننده ۶ درصد و پودر سفید کننده مناسب استفاده کنید. در عین حال، استفاده از محصولات مراقبت از مو در هنگام سفید کردن، مانند اولاپلکس – خاویار مو و قطره در برابر آسیب بسیار ضروری است. در صورتی قصد انجام رنگ مو را دارید برای اطلاع از قیمت اکسیدان کلیک کنید.

مطالب مرتبط:  ماسک مو خانگی برای موهای صاف

رنگ موی نسکافه ای

رنگ مو نسکافه ای در طیف رنگ های روشن است. همانطور که میدانید، وقتی صحبت از طیف رنگ های بلوند به میان می آید، تفاوت بین نام ها بسیار زیاد است. رنگ موی نسکافه ای یکی از محبوب ترین رنگ های مو در بین خانم ها در گروه های سنی مختلف است. محبوبیت این رنگ بسیار بالاست و معمولا دختر خانم هایی که برای اولین بار میخواهند رنگ موی خود را تغییر دهند از آن استفاده می کنند. دلیل محبوبیت رنگ نسکافه ای به دلیل تونالیته چند وجهی آن است که باعث روشن شدن پوست و بازتر شدن چشم ها می شود.

رنگ موی نسکافه ای در واقع یک رنگ قهوه ای شکلاتی است که ترکیبی از رنگ های دودی به آن اضافه شده است و درصد قرمزی نیز دارد زیرا آن طرح رنگ دارای درصد بالایی از قرمز و نارنجی است. رنگ نسکافه ای دارای درجه بندی های متفاوتی از روشن تا تیره است. رنگ مو نسکافه ای به طور گسترده ای به عنوان پایه ای برای سایر سبک های محبوب مانند امبره، بالیاژ و هایلایت های مختلف استفاده می شود. همچنین این رنگ نیز مانند رنگ موی دودی با مدل هایی که ریشه موها بلند است به خوبی ست می شود.

در سیستم بین المللی رنگ مو کدهای دقیقی برای رنگ موی طبیعی افراد در نظر گرفته شده است. تمامی شرکت های تولید کننده رنگ مو در دنیا رنگ های خود را بر اساس این سیستم کدگذاری می کنند تا آرایشگران یا مصرف کنندگان بتوانند بر اساس ساختار و اصول خاصی عمل کنند. پایه رنگ از شماره ۱ تا ۱۰ است – هرچه از پایه رنگ ۱ (عمیق ترین سیاه) به شماره ۱۰ (سبک ترین بلوند) نزدیکتر می شویم ، رنگ ها روشن تر می شوند. و رنگ موی نسکافه ای به شماره های ۸ و ۵ و ۴ می باشد. بسیاری از خانم‌ها نمی‌خواهند موهای خود را دکلره کنند و دلیل این امر این است که نگران آسیب دیدن مو یا پوست سرشان هستند.

مطالب مرتبط:  آموزش سامبره مو

البته این مشکل زمانی بیشتر می شود که دکلره توسط افرادی انجام شود که دانش و مهارت کافی برای این کار را ندارند و اصول دکلره را به درستی رعایت نمی کنند. از جمله مواردی که در دکلره مو باید به آن توجه کرد استفاده از مقدار صحیح پودر دکلره، نحوه استفاده از خمیر دکلره به مو، بررسی کیفیت مو قبل از دکلره و مدت زمان دکلره است. بنابراین، اگرچه سفیدکننده به عنوان یک رنگ کننده بسیار کاربردی و ضروری در نظر گرفته می شود، اما بسیاری از افراد به دلیل آسیب هایی که می تواند به موها وارد کند، از استفاده از آن اجتناب می کنند.

ممکن است برای انجام رنگ مو پودر دکلره مورد نیاز شما باشد، برای خرید پودر دکلره کلیک کنید.

در اینجا چند نکته برای رنگ کردن مو با رنگ شیر نسکافه ای آورده شده است:

  1. برای جلوگیری از آسیب دیدن موهای خود، از رنگ موهای با کیفیت استفاده کنید.
  2. قبل از رنگ کردن مو، حتماً تست حساسیت انجام دهید.
  3. اگر موهای شما بلند است، بهتر است از دو تیوپ رنگ مو استفاده کنید.
  4. برای رنگ کردن موهای خود، از یک برس رنگ مو استفاده کنید.
  5. رنگ مو را به طور یکنواخت روی موهای خود بزنید.
  6. پس از رنگ کردن مو، از نرم کننده استفاده کنید تا موهای شما نرم و درخشان شوند.

برای رفع زردی موهای شیر نسکافه ای می توانید از شامپو و نرم کننده ضد زردی استفاده کنید. این محصولات حاوی رنگدانه هایی هستند که می توانند با رنگ زرد مو ترکیب شوند و آن را خنثی کنند.

با مراقبت صحیح از موهای خود، می توانید رنگ مو شیر نسکافه ای را برای مدت طولانی روی موهای خود حفظ کنید. برای مراقبت از موهای خود، شامپو بدون سولفات استفاده کنید و موهای خود را به طور مرتب با آب سرد بشویید.

رنگ موی سه صفر

رنگ موی سه صفر یا رنگ موی روشن کننده، به عنوان جایگزینی برای دکلره طراحی شده است تا افرادی که تمایل به موهای بلوند و شاداب دارند، اما آسیب کمتری به موها وارد کنند، قابل استفاده باشد. اگرچه رنگ سه صفر به گونه ای طراحی شده است که در شرایط مناسب می تواند جایگزین دکلره شود، اما از آنجایی که ممکن است این رنگ مو همیشه بهترین گزینه برای همه افراد در نظر گرفته نشود، ابتدا باید متوجه شوید که این محصول دقیقا چیست. در واقع این رنگ جزو تنوع هاست اما به دلیل استفاده از فرمولاسیون های خاص کمی با سایر رنگ های مو تفاوت دارد.

مطالب مرتبط:  رنگ موهای جدید برای فصل بهار و تابستان

تفاوت اصلی رنگ مو سه صفر با رنگ های دیگر به شرح زیر است:

  • از آمونیاک بیشتری بهره مند است
  • داشتن رنگدانه بیشتر
  • میزان اتصال آن با ماده اکسید کننده ۴۰ درصد و به نسبت یک به دو می باشد

وجود این تفاوت های کلیدی این رنگ مو را به رنگی تبدیل می کند که موها را به طور موثرتری روشن می کند و بدون نیاز به درمان دیگری آن را برای تولید رنگ موی مورد نظر آماده می کند. دلیل تولید رنگ موی روشن کننده یا سه صفر این است که افرادی که نمی خواهند موهای خود را دکلره کنند می توانند از آن به عنوان جایگزین استفاده کنند. اما باید گفت رنگ سه صفر نمی تواند به طور کامل جایگزین تغییر رنگ شود. به عبارت دیگر استفاده از این رنگ مو محدود است و فقط کسانی می توانند برای روشن کردن موهای خود از آن استفاده کنند. این رنگ بیشتر برای موهای بلوند تیره یا قهوه ای روشن مناسب است.

سر آغاز رشد اینجاست

ترکیب رنگ شیر نسکافه ای توسط مدرس رنگ و لایت سرکارخانم شهرزار محمدی در این ویدئو با شماره رنگ ها و میزان مصرف اونها برای ساختن ترکیب رنگ مو شیر نسکافه ای آشنا می شوید.

پخش رشد مجموعه تخصصی و عرضه کننده بهترین مواد و متریال اورجینال در ایران سعی دارد تا با استفاده از ویدئو های آموزشی با کمک اساتید برتر به شما برای ارائه کار بهتر همراهی دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *