آمبره مو

آموزش رنگ مو آمبره دخترانه

تاریخ انتشار: 15 دی 1402

یک ترکیب زیبا برای آمبره مو ترکیب شماره ۸ کاراملی تونی و گلبهی تونی است

  • حدود نصف تیوب کاراملی و ۲۰ سانت گلبهی استفاده میکنیم
  • اگر بخواهیم موها بیشتر تناژ بیسکوییتی داشته باشد از گلبهی استفاده می کنیم
  • جهت جلوگیری از تغییر رنگ زمینه از اکسیدان ۱.۵ % استفاده میکنیم

این رنگ روی مویی که لکه گیری شده و رنگ ریشه شده ماساژ داده میشود که رنگ ریشه را با رنگساژ فید میکنیم و این رنگساژ روی موی خیس انجام میشود چون موی خیس باعث میشود رنگ ها رقیق تر باشند و به راحتی با هم ترکیب شوند
توجه داشته باشید که رنگ های بیسکویتی ، رزگلد، کرم نسکافه ای و … رنگ های گرم هستند و به پوست های سرد و بی روح می آیند.

رنگ مو کاراملی یکی از محبوب ترین رنگ های ترکیبی است. کارامل یکی از زیباترین و افسانه ای ترین گل هاست که یکی از گل های کلاسیک اروپایی نیز می باشد. این همان رنگی است که افسانه قهوه شکلات، کارامل و ماکیاتو را زنده می کند. دقیقا با همان شیرینی و همان حرارت. در واقع ما فکر می کنیم باید از فردی که این رنگ را اختراع کرده است تشکر ویژه کرد که یک رنگ موی جذاب را به دنیای گسترده مو معرفی کرده است.

رنگ موی کاراملی جایی بین بلوند و بژ طلایی است و در دسته رنگ های گرم و شیرین قرار می گیرد. اگرچه رنگ یکنواخت کارامل جذابیت خاص خود را دارد، اما استفاده از طیف های متنوعی از این رنگ در انواع تکنیک های رنگ آمیزی مو در دنیای مد و آرایش مانند هایلایت، امبر و… بر روی رنگ های قهوه ای مختلف از تیره تا روشن، نسبت به رنگش خیلی جذاب تره این کار بافتی کاراملی به صورت شما می دهد. تقریبا می توان گفت که این رنگ مو برای اکثر مدل موها مناسب است و بهتر است مدل موهای شما با این رنگ باز و نامنظم باشد.

مطالب مرتبط:  مراقبت از مو بعد از کراتینه

موهای مجعد با رنگ کاراملی یا هایلایت یکی از مدل های جذاب است، همچنین سعی کنید تمام موها را پشت گردن نبندید و مقداری از موها را روی شانه و گردن قرار دهید تا رنگ کاراملی یا هایلایت موهای شما در بیاید. اگر مدل موی کوتاهی دارید، بهترین راه برای جذاب کردن آن استفاده از هایلایت های کاراملی در موهایتان است. زیرا به موهای شما عمق و تنوع بیشتری می بخشد. رنگ مو کاراملی برای انواع تکنیک های رنگ آمیزی مو مانند هایلایت، کم نور، آمبره و … مناسب است.

بهتر است قبل از انتخاب رنگ مو، رنگ و تن پوست خود را مشخص کنید تا رنگ موی مناسب صورت خود را انتخاب کنید. اگر از رنگ مویی استفاده کنید که با رنگ پوست شما همخوانی ندارد، چهره شما را شاداب و غیر جذاب نشان می دهد. اگر رنگ موی مناسبی را با رنگ پوست خود انتخاب کنید، چهره شما حتی بدون آرایش هم زیبا به نظر می رسد. رنگ موی کاراملی یکی از رنگ های گرم است که با بیشتر پوست ها هماهنگی دارد اما با رنگ های سفید، قهوه ای ظاهری منحصر به فرد و واقعا فریبنده ایجاد می کند.

یکی از محبوب ترین رنگ ها در بین خانم های سفیدپوست رنگ موی کاراملی است. پیشنهاد می کنیم برای زیباتر شدن از همیشه به جای رنگ کردن یکنواخت موهایتان، ریشه موهایتان را تیره تر و پایین موهایتان را روشن کنید تا جذابیت و زیبایی شما چند برابر شود. برای پوست های سبز تیره و روشن، موهای روشن، کارامل با درجه بندی تیره تر را توصیه می کنیم. حتی می توانید از هایلایت های کاراملی مبتنی بر مو استفاده کنید تا رنگ موهایتان طبیعی به نظر برسد.

مطالب مرتبط:  گرفتن زردی مو

اگر پوست شما برنزه است و می خواهید صورتتان با هایلایت های کاراملی طبیعی به نظر برسد، از هایلایت های ظریف کاراملی در زمینه تیره استفاده کنید. می توانید با ریشه های تیره شروع کنید و به رنگ کاراملی روشن برسید. هایلایت های کاراملی در هر دو زمینه رنگ تیره و روشن زیبا و جذاب هستند. تنها نکته این است که در پایه موهای شما باید یک رنگ گرم باشد که ترکیبی هماهنگ با رنگ کاراملی داشته باشد، زیرا این ترکیب در پس زمینه سرد به طور ناهماهنگ عمل می کند.

به طور کلی، برای اینکه لحظات کاراملی‌تان مشخص‌تر به نظر برسد، از هایلایت‌های روشن‌تر و پهن‌تر در جلوی موها و هایلایت‌های باریک‌تر هنگام رفتن به سمت پشت موهایتان استفاده کنید. رنگ موی کاراملی یکی از محبوب ترین رنگ های ترکیبی است. تقریبا می توان گفت که این رنگ مو برای اکثر مدل موها مناسب است و بهتر است مدل موهای شما با این رنگ باز و نامنظم باشد.

اکسیدان ۱.۵ %

از گذشته های دور رنگ کردن مو برای داشتن ظاهری جوان تر و زیباتر رایج بوده است. امروزه بیشتر زنان و برخی از مردان موهای خود را رنگ می کنند. آیا تا به حال موهایتان را رنگ کرده اید اما به رنگ دلخواهتان در نیامده باشد و از نتیجه راضی نباشید؟ این احتمالاً به این دلیل اتفاق افتاده است که اکسید کننده مناسب را انتخاب نکرده اید یا به درستی از آن استفاده نکرده اید. بخش مهمی از فرایند رنگ کردن مو، انتخاب اکسیدان مناسب است.

اگر می خواهید موهای خود را مانند سالن زیبایی در خانه رنگ کنید و نتیجه عالی بگیرید، باید با نرم کننده مو، انواع آن و نحوه استفاده از آنها آشنا شوید. اکسید کننده مو حاوی پراکسید هیدروژن است و به باز شدن کوتیکول مو کمک می کند تا رنگ به عمق مو نفوذ کند و ماندگاری بیشتری داشته باشد. برای روشن یا رنگ کردن مو، یک عامل اکسید کننده با رنگ مو یا سفید کننده ترکیب می شود. هنگام رنگ کردن مو باید از اکسید کننده استفاده کرد و بدون استفاده از اکسید کننده، رنگ مو تاثیری ندارد.

مطالب مرتبط:  ماسک مو خانگی برای موهای خشک

جهت اطلاع از قیمت اکسیدان کلیک کنید.

مقدار اکسیدان پراکسید هیدروژن حجم آن را تعیین می کند. هر چه درصد اکسیدان بیشتر باشد، روشن تر است. عامل اکسید کننده همچنین به عنوان یک کاتالیزور عمل می کند و رنگ مو را تثبیت می کند. اکنون که مشخص شده است که استفاده از اکسید کننده مو جزء جدایی ناپذیر فرآیند رنگ کردن مو است، باید بدانیم چگونه بهترین اکسید کننده مو را متناسب با نیاز خود انتخاب کنیم. انتخاب نرم کننده موی مناسب برای به دست آوردن رنگ موی مورد نظر و گرفتن بهترین نتیجه در فرآیند رنگ کردن مو بسیار مهم است.

هر چه غلظت پراکسید هیدروژن بیشتر باشد، اکسید کننده مو قوی تر و اثر رنگ مو بیشتر می شود. یک اکسید کننده با حجم کم برای اکسید شدن مو کافی است، اما برای سفید کردن مو به اکسید کننده با حجم بالاتر نیاز دارید. علاوه بر غلظت عامل اکسید کننده، نوع رنگ مو، درخشندگی، کیفیت و نوع مو در رنگ آمیزی مو نقش بسزایی دارد. اکسید کننده ها به دو صورت کرم و مایع در بازار موجود هستند. اگرچه هر دو نوع اکسید کننده عملکردهای مشابهی دارند، اکسید کننده کرمی برای رنگ کردن موهای خانگی راحت تر است و به راحتی ریزش نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *