از بین بردن رنگ زرد و نارنجی مو

تاریخ انتشار: 14 دی 1402

رنگ زرد و نارنجی مو یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند. این مشکل معمولاً در اثر دکلره کردن موها و یا استفاده از رنگ موهای روشن ایجاد می شود. اگر می خواهید رنگ موی خود را حفظ کنید و از ایجاد رنگ زرد و نارنجی مو جلوگیری کنید، نکات زیر را رعایت کنید:

  • از محصولات مراقبت از موی مناسب استفاده کنید که از موهای شما در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کنند.
  • موهای خود را به طور منظم با شامپو بشویید تا چربی و آلودگی ها از روی موها پاک شوند.
  • از رنگ موی با کیفیت استفاده کنید که حاوی آمونیاک کم باشد.
  • اگر موهای خود را رنگ می کنید، از رنگ موی با تناژ سردتر استفاده کنید.

جهت خرید شامپو ضد زردی و شامپو ضد نارنجی کلیک کنید.

 

  • رفع زردی و نارنجی مو
  • برای رفع نارنجی مو فقط فویل پیچی جواب میدهد
  • برای رنگ ریشه از ۴ دودی و ۵ طبیعی استفاده میکنیم
  • برای رنگساژ هم از رنگ ۵۳-۸ تونیکا استفاده میکنیم
  • ½ تیوب از رنگ بژ ۳۱-۱۰ creative و ۱۰ گرم ۵۳-۸ صورتی را ترکیب میکنیم
  • روی موی خیس ماساژ میدهیم
  • یک رنگ موی مرواریدی کرم تحویلی میگیریم که تمامی زردی ها و نارنجی ها را پوشش میدهد.

موهای شما در حالت طبیعی رنگ ثابتی ندارند. بلکه ترکیبی از رنگدانه های مختلف است که با یکدیگر ترکیب می شوند و رنگ موی طبیعی را ایجاد می کنند. هرچه موهای شما تیره تر باشد، رنگدانه بیشتری دارد. به طور طبیعی رنگدانه های قرمز و نارنجی زیادی در ساختار مو وجود دارد که به موهای قهوه ای یا مشکی شما عمق می دهد. هنگامی که موهای خود را با رنگ یا سفید کننده روشن می کنید، این رنگدانه های قرمز یا نارنجی ناخواسته روی موهای شما ظاهر می شوند.

مطالب مرتبط:  آموزش رنگ شکلاتی دودی

زیرا در فرآیند روشن شدن و از بین بردن رنگدانه طبیعی مو، رنگدانه های سرد و ریز مو سریعتر از رنگدانه های گرم از بین می روند. از طرف دیگر، رنگدانه های گرم (رنگدانه های قرمز و نارنجی)، بزرگتر و زیادتر، کندتر از موها پاک می شوند. از بین بردن موهای قرمز و نارنجی معمولا بیشتر طول می کشد و گاهی اوقات حذف رنگدانه های درشت می تواند به بافت مو آسیب برساند. با فویل پیچی میتوان این نارنجی را از بین برد. جهت اطلاع از قیمت رنگ مو کلیک کنید.

شامپو تونیکا ۵۳-۸ صورتی

شامپو “تونیکا” محصولی روسی است . شامپوهای رنگی جایگزین خوبی برای رنگ کردن دائمی مو هستند. این کار موهای شما را سالم نگه می دارد و به شما کمک می کند رنگ های مختلف را آزمایش کنید. شامپو تونیک درخشش مو را با اثر لایه برداری زیستی باز می گرداند. به دلیل تأثیر بیوگرافی، توزیع رنگدانه در مو بهبود یافته و تغییر رنگ پس از رنگ کردن مو کاهش می یابد. اجزای مراقبت کننده شامپو تونیک به طور موثر ساختار مو را بهبود می بخشد. این شامپو حاوی آمونیاک، پراکسید یا الکل نیست، بنابراین به راحتی و به طور یکنواخت روی مو پخش می شود.

شامپو رنگ تونیکا شامپوی خوب و شناخته شده ای است که در حال حاضر یکی از بهترین برندهای آرایشگاه ها و حتی عموم مردم است. اگر از شامپو رنگی تونیکا انتظار رنگ و سایه بیشتری دارید، باید زمان بیشتری را صرف مکث کنید تا با شامپو رنگ بیشتری به ساقه مو نفوذ کند. این محصولات آسیب دیده رنگ های ماندگاری نخواهند داشت و به دلیل نداشتن ترکیبات شیمیایی قوی مانند رنگ و اکسید کننده از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می کنند و به راحتی می توانید بدون ترس از خشکی و زبری مو از این رنگ مو استفاده کنید. و از رنگ های شفاف و دلپذیر این شامپو لذت ببرید. به این محصول شامپوی رنگ مو یا شامپوی موقت نیز می گویند که با استفاده از آن می توان برخی از موها را رنگ کرد و رنگ های خارق العاده یا به اصطلاح پر زرق و برق روی موها گرفت. هنگام خرید شامپو تونیک توجه داشته باشید که رنگ ها درخشندگی و جذابیت خاصی دارند که تنها در موهای گران قیمت و اکسیدان ها می توان آن را تجربه کرد.

مطالب مرتبط:  معرفی جاروبرقی سالنی

جهت خرید اکسیدان کلیک کنید.

نکاتی در مورد استفاده از شامپوی تونیکا

معمولا نحوه استفاده از رنگ شامپو، موها را کمی روشن نگه دارید و زمان مکث مو ۲ تا ۱۵ دقیقه است. نکته دیگری که در استفاده از شامپو رنگی تونیکا باید به آن توجه کنید، استفاده صحیح از آن بر روی موهای تمیز است.
سعی کنید شامپوی رنگی را با یک شانه دندانه درشت آغشته کنید و ۲ تا ۱۵ دقیقه قبل از شستشو صبر کنید .
اگر از رنگ های روشن و بلوند این محصول استفاده می کنید موهای شما باید ۸ یا حتی بیشتر باشد و اگر از رنگ های تیره تر استفاده می کنید ممکن است موهای شما تا ۶ پایه تیره باشد.
این شامپو در رنگ های نیمه دائمی و برخی رنگ های نیمه دائمی گنجانده شده است. ماندگاری شامپو تونیکا به ۶ تا ۸ بار شستشو ختم می‌شود که در رنگ‌های روشن‌تر کاهش می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *