رنگساژ موی زرد و نارنجی

رنگساژ موی زرد و نارنجی

تاریخ انتشار: 16 دی 1402

 

  • رنگساژ موی زرد و نارنجی
  • از رنگ های دودی خاکستری روشن کننده برند creative و tempting استفاده میکنیم .
  • ترکیب این رنگ ها یک رنگ شنی دودی زیبا میدهد.
  • اگر رنگ های روشن را روی پایه های نامناسب بگذاریم حالت شنی نسکافه ای دودی میدهد.

در سال های اخیر رنگ موی دودی یکی از محبوب ترین طیف های رنگی بوده است. این شکل از آن دسته رنگ های مویی است که هرگز از مد نمی افتد. گروهی برای زیبایی و گروهی دیگر برای پوشاندن موهای سفید خود از رنگ مو استفاده می کنند. البته به یاد داشته باشید که در هر شرایطی زیبا هستید. اسموکی یکی از رنگ هایی است که هر فردی با هر رنگ پوستی می تواند از این رنگ فوق العاده جذاب استفاده کند و زیبایی چهره خود را چندین برابر کند. این رنگ به قدری منعطف است که می توانید با ست کردن آن با رنگ های متنوع دیگر رنگ موی دودی را به رنگ و طرحی خاص و جذاب تبدیل کنید. این ویژگی باعث می شود هر فردی با هر رنگ پوستی از رنگ موی دودی جذاب استفاده کند. به طور قطع میتوان گفت که موهای دودی یکی از ترندهای سال های اخیر است.

جهت خرید رنگ مو کلیک کنید.

یکی از جدیدترین ترندهای مو در تابستان، رنگ موی شنی است که برای همه مناسب است و جذابیت شگفت انگیزی به موها می بخشد. این رنگ موی چند وجهی که نام آن از سایه های شنی و دریایی گرفته شده، برای خانم هایی که رنگ طبیعی موهایشان بلوند یا بلوند روشن است، مناسب است. این رنگ مو برای افرادی با پوست سبز و تیره نیز مناسب است و با آن در آفتاب داغ تابستان مانند ساحل می درخشند. این رنگ مو که به رنگ مو بلوند کثیف نیز معروف است، ماندگاری بالایی دارد و برای افرادی که زمان زیادی برای مراقبت از هایلایت ندارند توصیه می شود.

مطالب مرتبط:  گرفتن زردی مو

اگر قصد دارید موهای قهوه ای یا بلوند خود را تغییر دهید و حالت چند بعدی ایجاد کنید، حتما رنگ موی شنی را امتحان کنید. برای داشتن این رنگ مو، پایه مو را قهوه ای روشن یا روشن کنید و با پایه روشن خاکستری، هایلایت اضافه کنید. اگر موهای شنی با هایلایت های تمیز و حرفه ای می خواهید، بهتر است این کار را به آرایشگر خود بسپارید. با این حال، اگر دوست دارید موهای خود را در خانه رنگ کنید، می توانید از کیت های رنگ مو استفاده کنید. برای رسیدن به این رنگ مو می توان از دو روش رنگ کردن مو با دکلره و بدون دکلره استفاده کرد ضمن اینکه توصیه می شود برای آسیب کمتر به مو از روش بدون دکلره استفاده کنید.

جهت اطلاع از قیمت اکسیدان کلیک کنید.

لطفا توجه داشته باشید که نتیجه نهایی رنگ کردن مو به رنگ پایه مو بستگی دارد، اما برای رسیدن به حالتی شبیه به تابش نور خورشید به شن، ابتدا باید قسمت های تیره مو را روشن کنید و از ترکیبی از این رنگ استفاده کنید. بلوند سرد و گرم رنگ برای موهای رنگ شده، ابتدا شامپو و نرم کننده خود را عوض کنید. برای این منظور بهتر است از شامپو و نرم کننده موهای بور استفاده کنید. استفاده هفتگی از ماسک مو برای حالت دادن به موهای شنی و استفاده از شامپوی ضد زردی برای جلوگیری از تیرگی و زردی موهایتان را فراموش نکنید. موهای خود را هر شش تا هشت هفته یکبار کوتاه کنید تا تقویت شوند و از آسیب های ناشی از شنی موها جلوگیری کنید. خوشبختانه موهای شنی یکی از بی تکلف ترین چیزهاست و برای ترمیم آن کافی است هر ۱۲ هفته یک بار به آرایشگاه مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:  مراقبت از مو بعد از کراتینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *