رنگ دودی روی موی زرد

رنگ دودی روی موی زرد

تاریخ انتشار: 12 دی 1402
  • برای مویی که زردی دارد و می خواهیم رنگ دودی روی آن انجام دهیم از رنگ های ۱۴۰-۸ ایگورا و ۵۵-۷ استفاده میشود
  • ¾ تیوب ۱۴۰-۸ و نصف تیوب ۵۵-۷ استفاده میکنیم
  • این ترکیب را ۱۰ دقیقه روی موی مرطوب قرار می دهیم
  • بعد از گذشت این مدت رنگ را شسته و ماسک مو میزنیم و در نهایت یک رنگ شنی دودی زیبا از این کار در می آید

انتخاب رنگ مو یکی از دغدغه های رایج بسیاری از خانم هاست. یکی از سوالات رایج در مورد رنگ مو این است که چه رنگ مویی به چهره ما می آید؟ و آیا با رنگ پوست و فرم صورت همخوانی دارد؟

برای انتخاب و خرید رنگ مو باید به چند نکته توجه کرد:

  • اولین نکته این است که رنگ پوست صورت و رنگ موهای همسو با آن را بشناسید.
  • نکته دوم رنگ چشم و ابرو است.
  • نکته سوم رنگ پایه موهای هر فرد است.

با دانستن این موارد به راحتی می توانیم به رنگ موی دلخواه متناسب با چهره خود برسیم.
اما برخی از رنگ های مو بیشتر از بقیه مورد علاقه خانم هاست و این سلیقه همیشگی اکثر خانم ها محسوب می شود. رنگ موی شکلاتی و موهای دودی از جمله این رنگ موها هستند. در سال های اخیر رنگ موی دودی یکی از محبوب ترین طیف های رنگی بوده است. این شکل از آن دسته رنگ های مویی است که هرگز از مد نمی افتد. گروهی برای زیبایی و گروهی دیگر برای پوشاندن موهای سفید خود از رنگ مو استفاده می کنند. البته به یاد داشته باشید که در هر شرایطی زیبا هستید.

مطالب مرتبط:  معرفی و بررسی اتو مو سرد فروزن آیرون frozen iron

جهت خرید اکسیدان کلیک کنید.

اسموکی یکی از رنگ هایی است که هر فردی با هر رنگ پوستی می تواند از این رنگ فوق العاده جذاب استفاده کند و زیبایی چهره خود را چندین برابر کند. این رنگ به قدری منعطف است که می توانید با ست کردن آن با رنگ های متنوع دیگر رنگ موی دودی را به رنگ و طرحی خاص و جذاب تبدیل کنید. این ویژگی باعث می شود هر فردی با هر رنگ پوستی از رنگ موی دودی جذاب استفاده کند. به طور قطع میتوان گفت که موهای دودی یکی از ترندهای سال های اخیر است.

رنگ مو ایگورا ۱۴۰-۸

رنگ موی سلطنتی ایگورا ۱۴۰-۸ بژ بلوند روشن با پوشش موهای سفید تا ۷۰ درصد ماندگاری بالا و با کیفیت بالا حاوی ذرات بسیار ریز به راحتی به ساختار مو نفوذ کرده و با آن پیوند محکمی ایجاد می کند. که از ویژگی های رنگ مو ایگورا رویال ۱۴۰-۸ از شوارتسکف، یکی از بزرگترین شرکت های جهانی با سابقه بیش از بیش از حد، رنگ های خاص دائمی و درخشان، براقیت، ماندگاری عالی، قدرت نوردهی بالا با حداکثر پایداری و آمونیاک بسیار کم را ایجاد می کند. رنگ مو ایگورا رویال ۱۴۰-۸ برای کار رنگی ساخته شده است که به هر یک از شما کمک می کند تا شگفت انگیزترین ظاهر را ایجاد کنید. زیبایی منحصر به فرد مشتریان خود را کشف و البته آشکار کنید. فرمولاسیون سلطنتی ایگورا نتایج زیبا و واقعی، پوشش ۱۰۰%، شدت رنگ و عملکرد باورنکردنی را ارائه می دهد. ایگورا رویال پیوند تضمینی کامل رنگ برای تسلط بر هر سرویس رنگ دائمی است و هر آنچه را که برای داشتن رنگی که می خواهید به شما می دهد.

مطالب مرتبط:  آموزش رنگ مو آمبره دخترانه

جهت اطلاع از قیمت رنگ مو کلیک کنید.

رنگ مو بلوند طلایی ایگورا رویال ۷-۵۵

رنگ مو بلوند طلایی ایگورا رویال ۷-۵۵ متوسط ​​قوی محصول شوارتسکف آلمان، ماندگاری بالا و با کیفیت، حاوی ذرات بسیار ریز، به راحتی به ساختار مو نفوذ می کند و با آن پیوندی قوی ایجاد می کند. که رنگ های خاص دائمی و درخشان، ماندگاری عالی، خروجی نور بالا با حداکثر پایداری و حجم بسیار کم آمونیاکی را از ویژگی های این رنگ موی معروف آلمانی از شوارتسکف یکی از بزرگترین شرکت های جهان با بیش از ۱۱۰ سال سابقه تولید ایجاد می کند.عصاره پروتئین گیاهی تقویتی که از درخت مورینگا اولیفرا در رنگ مو گرفته شده است، موها را نرم و صاف می کند، ساختار مو را ترمیم و تقویت می کند و از آن در برابر آلودگی های روزانه و اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.
رنگ بلوند طلایی متوسط ​​Igora Royal توسط Schwarzkopf آلمان ساخته شده
پوشاندن سفیدی تا ۷۰%
روشنایی تا ۲ سطح
در ترکیب با اکسید کننده مایع ایگورا به نسبت ۱ به ۱

جهت اطلاع از قیمت رنگ مو ایگورا کلیک کنید.

روش استفاده :
رنگ موی بلوند روشن طلایی طلایی ایگورا رویال ۷-۵۵ متوسط ​​قوی را به نسبت ۱ به ۱ با اکسید کننده رویال ایگورا ترکیب کنید و بعد از یکدست شدن مواد، بعد از ذکر نکات رنگ آمیزی آن را به موهایتان بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *